wtorek, 03 grudnia 2024r.

Jak dodać firmę do Google Maps? Jak sprawić by firma wyszukiwała się na mapach?

Jak dodać firmę do Google Maps? Jak sprawić by firma wyszukiwała się na mapach?

Oprócz wyszukiwarki internetowej, Google stała się liderem rynku w wielu obszarach naszego życia. Obejmuje to również mapy miast, inne usługi mapowe i nawigację z punktu A do B.

Dlaczego warto zarejestrować swoją firmę w Google Maps?

Wyszukiwanie produktów z regionu oraz lokalnych dostawców usług stanowi ponad połowę całkowitej liczby wyszukiwań w wyszukiwarkach, takich jak Google. Bardzo ważna jest widoczna obecność na listach wyników wyszukiwania z lokalnym odniesieniem. Google korzysta z wielu informacji pochodzących z usługi Google Maps, aby odpowiadać na lokalne zapytania dotyczące wyszukiwania. Sekcja mapy jest wyświetlana z czerwonymi pinezkami, wskazującymi odpowiednie sklepy.

Jak zarejestrować firmę w Google Maps?

Nowo założone firmy z własnym sklepem detalicznym powinny zarejestrować się ze względu na silną pozycję Google w poszukiwaniu lokalnych dostawców. Jeśli jeszcze nie korzystamy z usługi Google dla swojej firmy, zarejestrujmy konto Google na Google.pl dla swojego sklepu. Kiedy będziemy już zalogowani, możemy uzyskać dostęp do Google Maps. W polu wyszukiwania wpiszmy nazwę swojej nowej firmy.

Jako nowo powstająca firma

Ponieważ firma jest zupełnie nowa, Google Maps nie będzie mógł jej znaleźć i zechce, abyśmy po prostu dodali brakującą lokalizację. Kliknijmy wtedy na ten link i przejdźmy do następujących po nim okien dialogowych. Google Maps już znajdzie naszą firmę, ale zapyta pod blokiem adresu, który pojawia się po lewej stronie Mapy, o to, czy jesteśmy jej właścicielami. Potwierdźmy to, klikając na pytanie, i postępujmy zgodnie z instrukcjami w kolejnych oknach dialogowych.

Kiedy lokalizacja jest zajęta?

Czasem może być tak, że serwis mapowy znajdzie naszą firmę, ale nie zapyta, czy to nasza własność. Zamiast tego, w bloku adresowym będzie napisane: „Zaproponuj zmianę”. Będzie to znaczyło, że lokalizacja ta jest już przypisany na innym koncie Google. Może być tak, że nie wiadomo, na czyim koncie. Ale w wielu przypadkach jest to jasne. Musisz teraz zwrócić się do tej osoby i poprosić o przeniesienie własności.

Konieczność weryfikacji

Po zakończeniu procesu rejestracji następuje weryfikacja. Google Maps używa jej do sprawdzenia, czy nowo zarejestrowana firma rzeczywiście istnieje w określonej lokalizacji. Najprostszym sposobem, w jaki Google może to zrobić, jest wysłanie pocztówki. Jeśli karta pocztowa zostanie dostarczona, a wydrukowany na niej kod weryfikacyjny zostanie wprowadzony do Google Maps przez właściciela firmy, Google ma to ważne potwierdzenie.

Może spodobać Ci się również:

unnamed file 1

Dentysta – jak wybrać dobrego specjalistę?

1 sierpnia 2021

Wizyty w gabinecie stomatologicznym powinny być regularne, tylko wtedy można liczyć na to, że zachowamy piękne i zdrowe zęby na długi czas. Niestety nie każdy dentysta będzie w stanie spełnić…

Czytaj więcej

Biznes

Nowe technologie

Praca