Fastep to najnowszy internetowy serwis sprzedażowy. Czy stanie się „zabójcą” Allegro?
Po sukcesie Allegro i innych portali, Polska nadal dywersyfikuje swój rynek, wprowadzając innowacyjne platformy sprzedaży B2B. Jednym z nich jest marketplace e-commerce Fastep.
Platforma sprzedażowa jest w końcowej fazie testów, ale mimo to – sprzedawcy mogą już rejestrować się na platformie, aby przetestować jej użyteczność.
System rejestracji w Fastep jest dość prosty, a na stronie internetowej znajduje się sekcja, która w pełni wyjaśnia, w jaki sposób współdziałać z systemem. Dobrą rzeczą w rozpoczęciu współpracy z przedstawicielem e-commerce platformy Fastep jest to, że na stronie znajduje się dział wsparcia kupców 24/7, którego przedstawiciele doradzają w każdej kwestii, która może się pojawić.
Kierownik projektu Fastep opowiedział o procesie współpracy z deweloperami:
„Platforma została stworzona w celu automatyzacji procesów kupna i sprzedaży. Dodaliśmy proste systemy rejestracji, wypełniania kart produktów i śledzenia zniżek. Dodatkowym plusem jest nowy system, który dostosowuje się do pory dnia. W nocy można włączyć ciemniejszą wersję systemu, rano i po południu jaśniejszą. Jest to zrobione, aby chronić nasze oczy, a także z myślą, że jako rynek chcemy współdziałać z każdą kategorią użytkowników, którzy chcą czuć się komfortowo za pomocą platformy,” powiedział rzecznik.
Procesy logistyczne darmowej platformy sprzedażowej Fastep reprezentowane są przez dział Fulfillment, wobec którego przedstawiciele firmy mają wysokie oczekiwania. Centrum magazynowo-sortownicze ma na celu zapewnienie jak najdogodniejszego kontaktu sprzedawcy z polskim rynkiem, a także całodobowe wsparcie biznesowe.
Każdy sprzedawca, według przedstawicieli, jest zobowiązany do spełnienia pewnych wymogów przed zarejestrowaniem:
- Sprzedający musi być osobą prawną lub prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą
- Musi posiadać stabilnie działającą firmę, która potwierdzi wyciag z KRS + numer NIP
- Musi posiadać rachunek bankowy, który musi być połączony z systemem płatności
Dodatkową korzyścią, jak twierdzą twórcy, jest pierwsze sześć miesięcy korzystania z platformy marketplace bez opłat abonamentowych. Rejestrując się na platformie Fastep, handlowcy otrzymują kod, gwarantujący bezpłatne testowanie portalu, możliwość sprzedaży oraz testowanie reklam.
„Nasze centra fulfilmentowe znajdują się w Niemczech, Czechach i Polsce, a w 2022 roku planowane jest otwarcie w Holandii i na Ukrainie. Fullfilment gwarantuje bezpieczeństwo, daje możliwość rozszerzenia geografii sprzedaży, a także ugruntowany system zamówień. Otwarcie rynku b2b opiera się na pięcioletnim doświadczeniu w logistyce i sprzedaży e-commerce, oferując małym i średnim firmom możliwość rozwoju w perspektywie europejskiej.” – powiedział przedstawiciel.
Współpraca z platformą sprzedażową Fastep przede wszystkim pozwala sprzedawcom skrócić czas rozwoju firmy na rynku europejskim, monitorować statystyki online i analizować łańcuch sprzedaży, a także pozwala zaoszczędzić czas przy umowach z dostawcami i zarządzać łańcuchem towarowym.
Może spodobać Ci się również:
Kontrola i optymalizacja przepływów finansowych jest jednym z najważniejszych zadań przedsiębiorcy. Bez odpowiedniego zarządzania cash flow firma nie przetrwa na rynku. W przypadku biznesów działających w branży gastronomicznej istotny jest…
Czytaj więcej